Waardering van Eleos - behandellocatie Ede en deeltijdbehandeling De Combi - Ede op 8 mei 2018

7.0

Ik zou graag vaker of meer hulp willen. Ik heb nu het gevoel dat 1 x in 3 weken of soms nog langer niet voldoende is. De gesprekken op zich zijn echt heel goed en fijn en ook de adviezen die ik soms krijg zijn fijn. Er is ook begrip. Ook wat het christelijke betreft ben ik blij met Eleos. Dat ik mijn effect van mijn behandeling wat laag waardeer komt ook door mijn omstandigheden, lichamelijk die het moeilijker maken in mijn depressie.De laatste keer had ik nog een vraag en die werd naar de volgende keer verschoven. De volgende keer is  3 en een halve week later ........Ik kon accepteren dat de vraag doorgeschoven werd, maar 3 en een halve week is dan voor mij erg ver weg. Ik heb ook al gevraagd of ik niet meer behandelingen kon krijgen, dat kon niet. Ik ben met mijn man bij een systeem therapeut geweest, op verzoek van mijn man is dat gestopt. We hebben gevraagd of ik alleen bij hem verder kon, dat kon niet want hij was alleen voor echtparen. Als ik nu in de wachtkamer zit komt deze therapeut bijna altijd mensen die alleen zijn ophalen. Dat begrijp ik dus niet helemaal. Deze dingen wilde ik toch even kwijt bij mijn waardering.

Reactie van/namens GGZ Eleos - behandellocatie Ede en deeltijdbehandeling De Combi - Ede

Dank voor uw waardering! Mooi om te lezen dat u op sommige punten al helemaal tevreden bent. Als ik het goed begrijp, komt u nog steeds bij Eleos. U zou deze punten dan ook een keertje met uw behandelaar of begeleider kunnen bespreken. Mogelijk kunt u dan samen tot een goede oplossing komen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eleos - behandellocatie Ede en deeltijdbehandeling De Combi? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.