Waardering van Eleos - behandellocatie Groningen - Groningen op 1 augustus 2018

• Depressie

Was verbaasd en blij dat mijn behandelaar echt door pakte nadat ik bij meerdere instanties onder behandeling was geweest, benadrukte duidelijk dat ik na heel veel jaren slecht voor mij zelf gezorgd te hebben nu echt opmoest komen voor mij zelf, zonder me daar schuldig over te voelen.We gingen terug tot aan mijn jeugd, het was hard, pijnlijk en zeer confronterend zeker de EMDR therapie.Ook het verplaatsen van mijzelf in een ander door middel van stoelwisseling heeft me veel gedaan en geleerd, ik was niet gek ik was geestelijk verwaarloosd en tekort gedaan door meerdere personen in mijn leven.Als afsluiting mee gedaan aan een groepssessie van meerdere maanden,opdrachten in de groep maar ook in diverse gezelschappen laten zien/ proberen wat ik had geleerd.Het heeft mij zeer goed gedaan.Ik voel me vrij en gelukkig, kan en mag van mijzelf weer genieten.Daar geniet ik iedere dag van.

Reactie van/namens GGZ Eleos - behandellocatie Groningen - Groningen

Wat een bijzonder verhaal! Heel mooi om te lezen dat de therapie u zoveel goeds heeft gedaan. Dank voor uw uitgebreide reactie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eleos - behandellocatie Groningen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.