Waardering van Eleos, (dag)kliniek de Fontein - Bosch en Duin op 28 februari 2019

4.8
  • Burn-out

Mijn behandeling is afgelopen,ik ben niet tevreden over de behandeling wat mij op viel dat men met kritiek slecht mee om kon gaan anders om moest men mee lopen in de groep.anders werd men als narcist bestempeld.ik raad eleos af met mijn diagnose   Heb bij een andere ggz instelling die gespecialiseerd is in ptts een plek gevonden. Dit heb ik zelf gedaan omdat eleos totaal de plank mis heeft geslagen nogmaals ik raad eleos bosch en duin af.

Reactie van/namens GGZ Eleos, (dag)kliniek de Fontein - Bosch en Duin

Dank voor uw reactie. Wat vervelend om te lezen dat uw behandeling niet goed is bevallen. We leren graag van u wat er anders had gekund. Wilt u ons meer en uitgebreide feedback geven? Dan kan dat via een mail naar welkom@eleos.nl. Alvast bedankt voor uw bericht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eleos, (dag)kliniek de Fontein? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.