GGNet, Apeldoorn, locatie Stationsstraat

GGZ

uit 7 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van GGNet, Apeldoorn, locatie Stationsstraat - Apeldoorn op 31 augustus 2021

N.v.t.

Posttraumatische stressstoornissen

Gespreks niveau bij GGNET vind ik erg laag Heb een trauma cursus gevolgd, zij raakte mijn trauma s aan. Ik moest vaardigheden uitvoeren herhaaldelijk heb ik aangegeven dat mijn trauma s erg pijn deden dat ik geen vaardigheden kon uitvoeren Zij heeft niet naar mijn wens geluisterd Resultaat weinig vaardigheden geleerd. Door corona heeft er geen herhaling van de cursus plaats gevonden Zij wilde mij een andere trauma cursus aanbieden Mijn vorige hulpverlener was deze zelfde cursus gestart en is vertrokken die zelfde cursus is nooit afgemaakt. Ik zou aangemeld worden bij een EMDR kliniek hier is psychiater al een kleine 3 jaar geleden over begonnen Het is nog steeds niet gebeurd. Wel individueel EMDR gehad met resultaat Vervolgens komt zij met het voorstel mij i.e woonzorgcentrum te plaatsen waar ik veel te jong voor ben, ik kan 20 km per dag wandelen Ik ben niet mijn trauma ik heb wel een ander verlangen dan dat. Ik kan psychisch ernstig ziek worden op een plek waar ik niet pas.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGNet, Apeldoorn, locatie Stationsstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.