GGz Breburg, locatie Lage Witsiebaan 4

GGZ

Lage Witsiebaan 4 5042 DA Tilburg
Deze locatie is onderdeel van GGz Breburg

Waardering van GGz Breburg, locatie Lage Witsiebaan 4 - Tilburg op 7 december 2018

Autisme

Ik ben totaal geen boeman, ik loop al 10 jaar mee in de zorg als client, in het begin  had ik hoop, maar na verloop van tijd komen ze opdrachten niet na , afspraken niet na, en als je er wat van zegt draaien ze er om heen. Ik heb een aantal keren om tafel gezeten om het te bespreken, maar keer op keer lag het niet aan hun, sorry was het woord dat veelvuldig gebruikt werd. En oeps dat hadden we zo niet bedoeld. Als we 1 op 1 in gesprek waren werd het volume van hun stem minder en kon je ze bijna niet meer verstaan. Ook de opdrachten worden moeilijk uitgelegd, ik heb mbo 2 gehad maar krijg het in hun intulectuele vorm voorgeschoteld. Daarnaast had ik om een brief gevraagd en die was me beloofd om de overdracht naar een nieuwe psycholoog te doen, omdat de ene er mee ging stoppen. Het is niet meer dan normaal om een brief op te stellen om je client gerust te stellen dat de opdrachten waar je mee bezig bent die fatsoenlijk door te kunnen geven plus de stand van zaken. Aangezien mijn nieuwe psycholoog nergens van afwist. Srond ik weer bij A van het alfabet, hoewel ik zelf halverwege was. Vooral hier niet naar toe, gaan als je hulp wil.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGz Breburg, locatie Lage Witsiebaan 4? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.