GGz Breburg, locatie Lage Witsiebaan 4

GGZ

Lage Witsiebaan 4 5042 DA Tilburg
Deze locatie is onderdeel van GGz Breburg

Waardering van GGz Breburg, locatie Lage Witsiebaan 4 - Tilburg op 14 december 2018

Ik kwam voor een ADD-onderzoek i.v.m. burnout-klachten. Hoewel steeds duidelijker werd dat de oorzaak gezocht moest worden in mijn jeugd, als oudste kind van een psychisch zieke ouder, werd ik meer en meer in de richting van een diagnose ASS gepusht. Dus sta je na een half jaar op straat met nog een extra blauwe plek, want niet begrepen worden en zelfs verbaal grof en onprofessioneel bejegend worden terwijl je toch al niet heel stevig in je schoenen staat, dat wens ik niemand toe. En bovendien: nog steeds geen goede behandeling...Sowieso vind ik GGZ Breburg een schimmige organisatie. Op elke website van een GZ-instelling of ziekenhuis of huisartsenpraktijk zie je fotootjes, namen, specialisme e.d. van de behandelaars, zo niet hier. Heel anoniem allemaal. Je hebt dus ook geen idee wie er in dat multidisciplinaire team zitten dat jouw dossier beoordeelt. Heel kwalijk allemaal!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGz Breburg, locatie Lage Witsiebaan 4? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.