GGz Breburg, locatie Lage Witsiebaan 4

Lage Witsiebaan 4 5042 DA Tilburg
Deze locatie is onderdeel van GGz Breburg

Waardering van GGz Breburg, locatie Lage Witsiebaan 4 - Tilburg op 6 mei 2019

Persoonlijkheidsstoornissen

Na eerder een 2-jarig traject positief afgerond te hebben bij een andere instelling hierna doorverwezen naar deze GGz instelling voor mijn resterende hulpvraag. Er werd mij schematherapie geadviseerd m.b.t. angstklachten, verslaving, persoonlijkheidsproblematiek en depressieve klachten. Nu 2,5 jaar verder zit ik aan het einde van dit traject en zijn mijn klachten zodanig minder dat ik niet meer doorverwezen hoef te worden voor verdere behandeling. Dit mede dankzij mijn psycholoog Roos Beckers. Ze is een jonge psychologe met heel veel kennis en kunde. Zij heeft mij dit hele traject begeleidt. Ik zou haar, en de instelling, altijd aanbevelen aan andere mensen. Ik heb me nooit een nummer gevoeld tijdens de behandeling. Roos is erg betrokken en empathisch, ze ziet echt de persoon die je bent achter je problematiek. Tevens wordt er enorm veel aangeboden in de behandeling om thuis mee aan de slag te gaan. Dit vond ik een erg fijne houvast. Afspraken werden altijd nagekomen en wanneer er wat uitloop was, werd dit altijd netjes vooraf gemeld. Ik ben erg tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGz Breburg, locatie Lage Witsiebaan 4? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.