GGz Centraal, De Meregaard

Boomgaardweg 12 1326 AD Almere
Deze locatie is onderdeel van GGz Centraal

Waardering van GGz Centraal, De Meregaard - Almere op 27 januari 2019

Depressie

In 2017 in behandeling geweest bij de merengaard. Ik vind het schandalig hoe ze mensen behandelen die in psychische nood verkeren. Het is uberhaupt al moeilijk om zo'n stap te moeten zetten om hulp te zoeken, dan wordt er zo met men omgegaan. De communicatie was ver te zoeken en empathie idem, klachten en problemen werden gebagatelliseerd, er ontbrak voor groot gedeelte aan kennis en kunde voor "goede" begeleiding. De bejegening door een enkele was ook niet mals. Er werden ronduit dingen gezegd/geroepen waar klaarblijkelijk niet over na was gedacht en als zeer kwetsend is ervaren. Woorden werden je in de mond gelegd en er werd totaal niet geluisterd naar de cliënt (ik in dit geval)Ik noem het eerder amateuristisch dan professioneel.Door hun ben ik mijn vertrouwen in de GGZ kwijtgeraakt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGz Centraal, De Meregaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.