Waardering van GGZ Delfland, locatie Sint Jorisweg, De Barones - Delft op 8 juli 2016

• Psychische problemen

Betreft OVDB Ouderen! Ik wil jullie met dit mailtje nogmaals bedanken voor de uitstekende dienstverlening die ik de afgelopen periode van jullie heb mogen ontvangen. Zeker gezien partners van jullie cliënten meestal niet worden ondersteund of gehoord. Ook in mijn functie, waarbij mijn dienstverlening veelal ook als vanzelfsprekend wordt ontvangen, kan ik het ik het zeer waarderen als er na afloop van mijn inspanningen een bedankje van waardering wordt afgegeven. Het bloemetje wat ik gister voor jullie heb afgegeven is dan ook volledig op zijn plaats.   Fijne dag vandaag en wellicht tot ziens.   Met vriendelijke groet, Een echtgenoot van een van jullie cliënten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Delfland, locatie Sint Jorisweg, De Barones? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.