GGZ Drenthe, locatie Dennenweg

Dennenweg 9 9404 LA Assen
Deze locatie is onderdeel van GGZ Drenthe

Waardering van GGZ Drenthe, locatie Dennenweg - Assen op 9 april 2021

Depressie

Ik vind het erg lastig om een klacht in te dienen tegen een zorginstelling die juist mensen met psychische problemen optimaal met een warm hart zouden moeten helpen. Ik heb helaas zelf geen goede ervaringen met het Fact2 team. Ik hoop dat mijn relaas tot verbeterpunten leidt. Ik moest altijd erg lang wachten op een afspraak, soms wel een uur. Ook heb ik de hulpverleners afstandelijk en onpersoonlijk ervaren. Ook wordt er slecht geluisterd. Het kwam een keer voor dat de hulpverlener mij vroeg waar ons gesprek de vorige keer overging. Je krijgt het gevoel dat je niet serieus genomen wordt. Erg jammer, vooral in deze tijd, hulpverleners er niet voor je zijn en je niet serieus nemen. Voorts komt het Fact2 team rommelig en chaotisch over. Ik heb meer baat nu bij een kleinere praktijk.

Reactie van/namens GGZ GGZ Drenthe, locatie Dennenweg - Assen

We vinden het jammer dat uw ervaring bij GGZ Drenthe anders is verlopen dan u had gewenst. Wij betreuren dit zeer en willen graag van uw ervaring leren. Als u wilt, neemt u dan contact op met mevrouw drs. Petra Windmeijer, de klachtenfunctionaris, telefoon 06-22856337 of via klachtenfunctionaris@ggzdrenthe.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Drenthe, locatie Dennenweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.