GGZ Friesland, locatie Jelgerhuis

Borniastraat 34 B 8934 AD Leeuwarden
Deze locatie is onderdeel van GGZ Friesland

Waardering van GGZ Friesland, locatie Jelgerhuis - Leeuwarden op 12 mei 2020

Posttraumatische stressstoornissen

Hele nare intake gehad bij GGZ Leeuwarden, afdeling trauma. Ik werd enorm onder druk gezet om te bewijzen dat mijn trauma erg genoeg was om daar in behandeling te komen. Waardoor ik volledig blokkeerde. En omdat ik nog werk (en dus nog functioneer in de maatschappij) vinden zij het niet erg genoeg. Terwijl ik mijn trauma’s wel als heel erg ervaren heb en er ook dagelijks heel veel last van heb. Op de site stond een wachtlijst van 10 weken maar dit bleek voor de kliniek. De wachtlijst van de dagbehandeling bleek langer dan 2 jaar en dus was er een opnamestop. Uiteindelijk heb ik dus 2 maanden op een intake gewacht voor iets waar ik helemaal niet terecht kon. Iets wat ze vooraf ook hadden kunnen weten. Nu weer maanden op een wachtlijst elders. In de hoop dat ze daar wel met mij aan het werk willen. Maar ondertussen ben je zo een jaar verder, terwijl ik nu hulp nodig heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Friesland, locatie Jelgerhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.