GGz Hulp Online

GGZ

Utrechtseweg 266 3818 EW Amersfoort
Deze locatie is onderdeel van GGz Centraal

Waardering van GGz Hulp Online - Amersfoort op 4 februari 2021

Ik ben zeer tevreden over de behandelingen gedurende 3 maanden. Het was zeer heftig, maar erna lucht het op. Eerdere behandelingen gehad bij psychologen, maar het heeft nooit helemaal geholpen, helaas. Nu wel met 2 sessies per week. Het was wennen via thuis videobellen, maar het wende snel. Het was eigenlijk wel fijner om na de sessie niet met tranen de wachtkamer door te hoeven gaan en nog naar huis te rijden. Nu was ik in mn vertrouwde omgeving en kon erna gelijk een douche nemen. Hele lieve en begripvolle consulente, we hadden een goede klik dat ik me op mijn gemak voelde om alles te vertellen. Zonder schaamte of aarzeling. Ik raad dit iedereen aan, zo fijn om na 3 maanden weer met goede moed de toekomst in te gaan. Ik gun dit iedereen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGz Hulp Online? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.