Waardering van CIGGZ In de Bres - Drachten op 19 februari 2021

7.5
  • Angststoornissen

De groepstherapie heeft mij erg geholpen. Ik had dit wel eerder gewild. Ik had moeite me te uiten in gesprekstherapie en dat vond mijn behandelaren in zowel ggz In de Bres als Eleos Drachten moeilijk. Ik had soms het idee dat eerdere kennis van therapie bij vorige ggz aanbieder niet erg bekend was. Deze verkeerde aannames leidden er naar mijn idee toe dat de ernst van mijn klachten pas later volledig duidelijk werd. Hierdoor werd ik naast behandeling voor angststoornis toen ook geholpen voor depressie. Wat zou kunnen helpen is duidelijk vragen aan cliënten wat van hen verwacht wordt en wat beperkingen/ grenzen zijn van de hulpverleners. Overall vond ik de behandelaars erg empathisch en voelde me bij hen erg op mijn gemak. Ik heb gemerkt dat je echt alles kon aangeven, wat eerst wel een drempel voor mij was. Bij de groepstherapie kregen we elke week huiswerk. Ook kregen we hier praktische handvatten die we gelijk konden toepassen als we stress ervaarden. Dit vond ik super helpend!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CIGGZ In de Bres? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.