Waardering van GGZ inGeest, locatie A.J. Ernststraat - Amsterdam op 6 november 2014

8.3
  • Depressie

Na enkele zeer slechte ervaringen bij een praktijk voor psychotherapie via een omweg hier beland. Het contract was zeer groot: er werd zowaar gsproken over een behandelplan en het werd zelf aan mij laten zien en met mij doorgenomen. Er wordt intern goed gecommuniceerd, zodat alle behandelaars steeds goed op de hoogte zijn en, het belangrijkste van allemaal: ik word met respect behandeld en er wordt naar me geluisterd. Daarnaast wordt er goed en kundig gekeken naar de oorzaken van mijn problemen, zodat er ook aan de lange termijn gewerkt wordt. Ik ben hier nooit met een slecht gevoel wat betreft de behandeling weggegaan en dat is voor mij echt eens een opluchting.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ inGeest, locatie A.J. Ernststraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.