GGZ inGeest, locatie De Nieuwe Valerius

GGZ

Amstelveenseweg 589 1081 JC Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van GGZ inGeest

Waardering van GGZ inGeest, locatie De Nieuwe Valerius - Amsterdam op 6 oktober 2016

Hartritmestoornissen

De G.G.Z. instelling inGeest houd zich niet aan het medish protocol, waardoor ik als patiënt de verkeerde behandeling krijg, de laatste 18 maanden heeft de organisatie inGeest maar liefst 12 rechtszaken tegen mij aangespannen. Er hoort wettelijk gezien een onafhankelijk psychiater bij een rechtszitting aanwezig te zijn, wat in mijn geval nimmer het geval was. Ik wordt als sinds 11juli 2016 op de Nieuwe Valerius Intensive Care behandeld zonder enige vorm van vrijheid. Mijn raportcijfer voor deze organisatie is ; een dikke onvoldoende, in ieder opzicht een 1 dus. In geen enkel ander land waar ook ter wereld heb ik mijzelf zo machteloos gevoeld.

Reactie van/namens GGZ GGZ inGeest, locatie De Nieuwe Valerius - Amsterdam

We vinden het heel spijtig te lezen dat u een negatieve ervaring heeft opgedaan, maar we stellen het op prijs als u daarvoor contact met ons opneemt zodat we ervan kunnen leren en onze zorg kunnen verbeteren. Neem hiervoor contact met mij via E-mail:
r.smit@ggzingeest.nl . Met vriendelijke groet Ria Smit afdelingsmanager GGZ inGeest

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ inGeest, locatie De Nieuwe Valerius? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.