GGZ inGeest, locatie De Nieuwe Valerius

GGZ

Amstelveenseweg 589 1081 JC Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van GGZ inGeest

Waardering van GGZ inGeest, locatie De Nieuwe Valerius - Amsterdam op 9 juli 2017

Overduidelijk een slechte instelling, waardering zegt genoeg. Het tegen over elkaar zitten met een bureau er tussen werkt averechts.

Reactie van/namens GGZ GGZ inGeest, locatie De Nieuwe Valerius - Amsterdam

Wij vinden het vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft opgedaan bij GGZ inGeest. Het is voor ons heel belangrijk dat onze cliënten zich goed behandeld voelen. De mening van cliënten en hun naasten kan ons helpen om onze zorgverlening te verbeteren. We willen dan ook graag met u in contact
komen, zodat wij meer inzicht kunnen krijgen in uw ervaring. U kunt contact opnemen met patientenvoorlichting@ggzingeest.nl.

Met vriendelijke groet,

Renske Peters
communicatieadviseur

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ inGeest, locatie De Nieuwe Valerius? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.