Waardering van GGZ inGeest, locatie De Nieuwe Valerius - Amsterdam op 15 maart 2019

3.8
  • Depressie

Werd naar de crisisdienst van in Geest door mijn huisarts doorverwezen in verband met suicidaliteit. Helaas werd ik door de psychiater totaal niet gehoord of begrepen. Ze schrijven alleen medicatie voor en doen verder niks, ook al geef je aan dat het heel slecht/achteruit gaat. Tijdens een afspraak zei ik duidelijk dat ik een plan had om op een bepaalde dag zelfmoord te plegen en had al allerlei voorbereidingen klaar, dus dat ik het echt zou doen. Er werd niks gedaan, psychiater zei alleen iets van wat naar, ik zie dat je het heel moeilijk hebt, je moet maar bellen als je het aan het doen bent. Nou thanks for nothing hoor! Heel toevallig dat ik nu nog leef, echter met de kennis dat er niemand iets gaat doen mocht ik weer in een dergelijke crisis komen zitten.

Reactie van/namens GGZ GGZ inGeest, locatie De Nieuwe Valerius - Amsterdam

geplaatst op 15 april 2019

Heel vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft opgedaan bij GGZ inGeest. Wij vinden het heel belangrijk dat onze cliënten zich goed behandeld voelen. De mening van cliënten en hun naasten kan ons helpen om onze zorgverlening te verbeteren. We willen dan ook graag met u in contact komen, zodat wij meer inzicht kunnen krijgen in uw ervaring. U kunt contact met ons opnemen op telefoonnummer: 088 788 5015.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ inGeest, locatie De Nieuwe Valerius? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.