Waardering van GGZ inGeest, locatie Zuiderpoort - Haarlem op 14 juli 2019

1.2
  • Psychische problemen

Behandeling bij in Geest wordt steeds slechter.Psychiater die ineens weg is zonder dat patiënten er van weten. 4 verschillende Psychiaters in half jaar tijd. Moeilijk doen met medicijnen (die je al jaren slikt) pas geven als je doorgedraaid bent. Waardeloos FACT figuur. Ongeïnteresseerd, gevoelloos en geen verstand van psychische problemen. Kijkt meer naar zijn mobiel dan naar patiënt. Gaat het goed komt hij vaak, gaat het slecht zie ik hem weken niet. Klaag je dan krijg je dingen te horen als Je hoeft niet bij ons in zorg.

Reactie van/namens GGZ GGZ inGeest, locatie Zuiderpoort - Haarlem

Heel vervelend om te lezen dat u onze zorg negatief heeft ervaren. Wij vinden het heel belangrijk dat onze cliënten zich goed behandeld voelen. De mening van cliënten en hun naasten kan ons helpen om onze zorgverlening te verbeteren. We adviseren u om contact met ons op te nemen zodat we samen kunnen kijken op welke punten we de zorg aan u kunnen verbeteren. U kunt contact met ons opnemen op telefoonnummer: 088 788 5015.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ inGeest, locatie Zuiderpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.