Waardering van GGZ inGeest, locatie Zuiderpoort - Haarlem op 21 februari 2017

1.0

In januari aangemeld bij de crisisdienst in Haarlem. Wat een aanfluiting is dat. Elke vervolgafspraak tot nog toe is door hun afgezegd omdat er urgente gevallen waren, terwijl jij zelf net zo goed recht hebt op een adequate behandeling. Recentelijk is mijn afspraak wederom weer afgezegd, maar ik mocht in de middag terug komen. Ik daar heen en ja hoor... na een half uur komt een secretariaatmedewerker met de mededeling dat de afspraak toch weer niet doorgaat... Ik heb me per direct uitgeschreven. Voor mij nooit meer het fabriek GGZ!

Reactie van/namens GGZ GGZ inGeest, locatie Zuiderpoort - Haarlem

We vinden het heel vervelend te lezen dat u een negatieve ervaring heeft opgedaan, maar we stellen het op prijs als u daarvoor contact met ons opneemt zodat we ervan kunnen leren en onze zorg kunnen verbeteren. Neem hiervoor contact met mij via E-mail: d.with@ggzingeest.nl . Met vriendelijke groet Drea With afdelingsmanager GGZ inGeest

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ inGeest, locatie Zuiderpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.