Waardering van GGZ Noord-Holland-Noord, locatie Heerhugowaard - Heerhugowaard op 6 augustus 2012

9.7

Hallo, ik ben een man van 54 en sinds een half jaar ongeveer in behandeling bij GGZ. Via de huisarts een verwijsbrief gehad en een intake gesprek gehad bij het GGZ. Eigenlijk stond ik er echt heel sceptisch tegenover. Maar wat ben ik blij dat ik het heb doorgezet! Er is ( door een team van een gespecialiseerd arts en gespecialiseerde verpleegkundigen) heel goed naar mijn "verhaal" geluisterd en kon ik gelukkig heel snel met de behandeling beginnen. Momenteel neem ik deel aan 2 groepen, gestart met running therapie en hopelijk mag ik bij een zorgboerderij helpen. En zonder in detail te treden, ze hadden heel snel door wat ik waarschijnlijk zou kunnen mankeren...mijn respect voor die leden. Maar ik vrees wel dat ik binnenkort flink op mijn donder krijg van mijn behandelaar en de dokter, en daar hebben ze nog gelijk in ook! Die mensen zijn hard voor je aan het werk, dus dan moet je ook naar ze luisteren..en uitvoeren! Dus ik persoonlijk ben zeer te spreken over het GGZ, Een goede schrijver ben ik nooit geweest en waarschijnlijk zal de redactie knippen, gummen of de prullebak in....deponeren, maar ik meen het wel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Noord-Holland-Noord, locatie Heerhugowaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.