Waardering van GGZ Noord-Holland-Noord, locatie Vijzelstraat - Enkhuizen op 17 oktober 2019

• Psychische problemen

Vanaf t moment dat ik hier ben binnengekomen hebben ze naar me geluisterd en me serieus genomen. Dit in tegenstelling tot eerdere hulpverlening ergens anders .De gesprekken met de psychiatrisch verpleegkundige en de psycholoog en de acties ook van de psychiater die zijn ondernomen hebben me zo ontzettend goed geholpen. Ik zou niet weten hoe ik ervoor gestaan zou hebben zonder hun. Niet goed in ieder geval. En dat geldt voor alle peronen waar ik in dit team mee in contact ben geweest. Ze zijn goed op de hoogte van wat er speel en overleggen met elkaar zodat je niet je verhaal opnieuw hoeft te vertellen. En ook t contact met t secretariaat ervaar ik als positief. Mijn ervaring in dit team is dat ze allemaal hun uiterste best doen om je te steunen, te helpen en echt de tijd voor je nemen. En dat de psychiatrisch verpl.kundige helemaal met mij mee geweest is om me te ondersteunen bij een moeilijk gesprek, hoe bijzonder is dat. Ze begrijpen me hier zo goed en dat is fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Noord-Holland-Noord, locatie Vijzelstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.