Waardering van GGZ Noord-Holland-Noord, locatie Oude Hoeverweg - Alkmaar op 14 november 2019

7.3
  • Psychische problemen

Met veel omwegen ben ik er gekomen. De mail is inderdaad niet goed, maar als je belt dan wordt alles snel geregeld. Er zijn heel veel zelfhulpgroepen waar je niet je naam hoeft te melden. Personeel werkt met ervaringsdeskundige, dat betekend dat in groepen er altijd iemand zit die jouw gevoelens heel goed weet te begrijpen. Er zijn vrije inloopmiddagen, waar je op je gemak de sfeer kan testen. Het is mij zo fijn bevallen, ik blijf komen en doe mee aan alle cursussen die ze bieden, daarna is er regelmatig een aangename verassing van muziek, toneel, schrijven, schilderen, fotografie, een aanrader. Bel eens en vraag naar de open dinsdag en vrijdagmiddag. Proef de fijne sfeer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Noord-Holland-Noord, locatie Oude Hoeverweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.