Waardering van GGZ Noord-Holland-Noord, locatie Piet Ottstraat - Schagen op 14 augustus 2015

7.5
  • Borderline

Al ruim vier jaar ben ik af en aan in behandeling. Het afgelopen jaar continue. Alle medewerkers behandelen mij met zorg en respect. Helaas is de informatieverstrekking in mijn geval niet soepel verlopen. Tot twee keer toe ben ik niet ingeschreven of te laat ingeschreven voor een behandeling waardoor het wachten op behandeling onnodig lang heeft geduurd. Ik ben hier in mei 2014 met IHT gestart en ik kan pas rond september 2015 met een behandeling starten. En dat vind ik slordig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Noord-Holland-Noord, locatie Piet Ottstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.