Waardering van GGZ Rivierduinen, locatie Alphen aan den Rijn - Alphen aan den Rijn op 21 juni 2018

2.3
  • Angststoornissen

Ik vind de zorg heel slecht.Wel krijg je een etiket mee en is men goed in het benadrukken van de ziekte waardoor je je nog zieker voelt. Maar de wachtlijsten zijn vreselijk lang en gerichte hulp laat lang op zich wachten. en de bejegening laat soms ook te wensen over.Slechte organisatie hoor

Reactie van/namens GGZ GGZ Rivierduinen, locatie Alphen aan den Rijn - Alphen aan den Rijn

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij betreuren dat u deze ervaring heeft en komen graag met u in contact. U kunt een e-mail sturen naar communicatie@rivierduinen.nl. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren. Met vriendelijke groet, GGZ Rivierduinen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Rivierduinen, locatie Alphen aan den Rijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.