Waardering van GGZ Rivierduinen, locatie Leiden - Leiden op 8 februari 2013

4.0

Heb hier in een half jaar tijd drie keer voor niets een half uur in de wachtkamer gezeten. Afspraken stond niet in computer, hulpverlener bleek niet in het pand te zijn. Kreeg pas na een paar keer bellen een zeer summier antwoord op mijn klachtenbrief. Ik weet niet wat het behandelplan was. Nadat ik was ingesteld op medicatie ben ik overstapt naar de eerste lijn omdat mij niet duidelijk werd op welke termijn en wat voor vervolgtraject hier mogelijk was en vanwege mijn negatieve ervaring met afspraken die niet doorgingen. Ik was na de behandeling hier gestabiliseerd maar wist dat er nog meer nodig was om herhaling te voorkomen en daar heeft men niet aan meegewerkt. Er is vrijwel geen communicatie mogelijk tussen deze organisatie en andere hulpverleners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Rivierduinen, locatie Leiden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.