Waardering van GGZ Rivierduinen, locatie Leiden - Leiden op 25 juni 2019

1.2

Verschikkelijk om daar hulp van te moeten krijgen je komt er alleen maar slechter uit als dat je eraan begonnen bent.Zelf erg veel trauma's meegemaakt en dan loop je eerst jaren rond met een stempel boorderline wat ik dus niet heb dan jaren later moet je weer voor een onderzoek anders krijg je geen hulp dus weer overal aan meegewerkt en walla de stempel is ineens verranderd naar anti sociale persoonlijkheids stoornis waar ik het niet mee eens was dus andere hulp zelf gezocht en wat komt er nu uit bij de juiste instantie ? ADHD , depressie door al die verschikkelijke trauma's die nooit behandeld en/of verwerkt zijn wouw petje af hoor voor de GGZ leiden.

Reactie van/namens GGZ GGZ Rivierduinen, locatie Leiden - Leiden

geplaatst op 26 juni 2019

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Vervelend dat u deze ervaring heeft met GGZ Rivierduinen. Als u dit verder wilt bespreken komen we graag met u in contact hierover. U kunt daarvoor een mail sturen naar communicatie@rivierduinen.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Rivierduinen, locatie Leiden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.