Waardering van GGZ Rivierduinen Kristal, locatie Leidschendam - Leidschendam op 13 juni 2018

2.0
  • ADHD

Het is ongelooflijk hoe goed ze hier zijn in hun eigen straatje recht praten. Alles wat krom is word recht gepraat. En om eerlijk te zijn keek ik er niet zo naar om zolang mijn medicatie maar op tijd aanwezig was. Maar ze hebben het nu zo druk dat je gewoon geen medicatie en geen zorg krijgt. Uitermate slechte onderneming. De heer Hogerhout zou ik zeker nooit meer willen als arts.

Reactie van/namens GGZ GGZ Rivierduinen Kristal, locatie Leidschendam - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij betreuren dat u deze ervaring heeft met GGZ Rivierduinen Kristal. U kunt een email sturen naar communicatie@rivierduinen.nl. We komen graag met u in contact. Zo kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren. Met vriendelijke groet, GGZ Rivierduinen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Rivierduinen Kristal, locatie Leidschendam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.