Waardering van GGZ Rivierduinen Kristal, locatie Leidschendam - Leidschendam op 28 maart 2019

3.8
  • Depressie

Ongeregeld zootje. Ben er dikwijls voor niets omdat de psycholoog of psychiater heeft afgezegd en niemand dat heeft doorgegeven.  Loop nu bijna een jaar voor CGT en geen enkele vooruitgang, toch word het contact verminderd naar eens in de 2 weken in plaats van eens per week.

Reactie van/namens GGZ GGZ Rivierduinen Kristal, locatie Leidschendam - Leidschendam

Bedankt voor uw reactie. Vervelend dat u deze ervaring heeft met onze instelling. Kunt u per e-mail uw contactgegevens sturen naar communicatie@rivierduinen.nl? Dan kunnen wij dit doorsturen naar uw behandelaar. Zo kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren en kijken naar een passende oplossing.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Rivierduinen Kristal, locatie Leidschendam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.