GGZ Rivierduinen, locatie Zoetermeer

GGZ

Brechtzijde 20 2725 NS Zoetermeer
Deze locatie is onderdeel van GGZ Rivierduinen

Waardering van GGZ Rivierduinen, locatie Zoetermeer - Zoetermeer op 20 oktober 2016

Belachelijk hoe er wordt omgegaan met patienten. Je zit maandenlang te wachten totdat er iemand contact met je opneemt. Intussen ben ik geholpen bij de Praktische GGZ, waar ik gelijk terecht kon. Vervolgens kostte het veel moeite om me af te melden, krijg ik een jaar later een rekening van 600 euro in de brievenbus, terwijl ik 1 gesprek heb gehad. Bel ik Rivierduinen op, krijg ik een boze/onaardige vrouw van de planning aan de lijn, kon niks voor me betekenen en zegt doodleuk dat het 5 minuten voor 5 was en dat ze ging ophangen. Een hele nare ervaring....

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Rivierduinen, locatie Zoetermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.