Waardering van GGZ Westelijk Noord-Brabant, vestiging Halsteren - Halsteren op 20 april 2018

4.5
  • Depressie

Ik ben meerdere malen opgenomen geweest. Zeer ondeskundige leerling psychiater . Bij navraag aan hem als ik het niet zie zitten?? Antwoordde hij daar kan je wel wat aan doen . Wat dan vroeg ik ? Antwoord voor de trein springen . Al zie ik roze olifantjes lopen never again. Op afdeling 5 was het erg smerig en personeel nog erger !! heb op de paas afdeling bij het nu hetende  Bravis onder behandeling geweset l  Top personeel en zeer goed geholpen !!

Reactie van/namens GGZ GGZ Westelijk Noord-Brabant, vestiging Halsteren - Halsteren

geplaatst op 21 juni 2018

Wij vinden het erg vervelend dat de inzender van deze waardering een negatieve ervaring heeft gehad bij onze organisatie. Via de redactie van Zorgkaart Nederland hebben wij geprobeerd in contact te komen met de inzender, maar deze heeft helaas niet gereageerd. Aangezien wij niet weten om welke cliënt het gaat, kunnen wij helaas geen verdere actie ondernemen. Wij gaan hier graag het gesprek over aan en hopen dat de inzender van deze waardering alsnog contact met ons opneemt, via Zorgkaart Nederland of via de afdeling communicatie van GGZ Westelijk Noord-Brabant (0164-289100).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Westelijk Noord-Brabant, vestiging Halsteren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.