GGZ Westelijk Noord-Brabant, vestiging Halsteren

GGZ

Hoofdlaan 8 4661 AA Halsteren
Deze locatie is onderdeel van GGZ Westelijk Noord-Brabant

Waardering van GGZ Westelijk Noord-Brabant, vestiging Halsteren - Halsteren op 29 november 2019

Bipolaire stoornissen

Zit 11 maanden te wachten voor het Fact. Steeds het smoesje personeel tekort. Heb al verschillende malen suïcidale pogingen gedaan. Ze zeggen dingen wat niet door de beugel kan. Ik mag het niet letterlijk zeggen. Laten me gewoon aan me lot over. Behandeling blijft weg. Personeel lopen langs elkaar heen. Organisatie is een troep. Secretaresse van het Fact weigert zelfs haar naam te zeggen. IHT nemen maar letterlijk 3 kwartier de tijd daarna zijn ze weg wat vaak langhaast niet genoeg is om alles te bespreken. Ook slechte berijkbaarheid bij crisis. Zijn dan niet eens bereid om langs te komen. Merendeels alles via telefoon. Wat niet persoonlijk is. Gewoon totaal slecht. Geen woorden voor de ggzwnb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Westelijk Noord-Brabant, vestiging Halsteren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.