GGzE

GGZ

Dr Poletlaan 40 5626 ND Eindhoven

Waardering van GGzE - Eindhoven op 19 januari 2019

Autisme

Als patiënt ben ik hier zwaar verwaarloosd door de behandelaren.Ook word hier voor mensen met autisme weinig structuur geboden, het grote gros van de hulpverleners bestaat ook uit studenten die weinig ervaring en of inzicht hebben in de zorg. Hiernaast loopt het vaste personeel, dat er al een aantal jaren werkt, flink de kantjes er van af. Je word niet gehoord of serieus genomen door deze mensen, ook heb ik van de psychiater niet de cursussen gekregen, die we bij de intake afgesproken hadden. Na 5 maanden wachten had ik namelijk nog niks. Ik vraag mij daarom ook af of ze wel echt gespecialiseerd zijn in autisme, ik heb er namelijk niks van terug gezien. Mijn ervaring is dat je hier slecht heen gaat, maar er nog veel slechter vandaan komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGzE? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.