Waardering van GGzE - Eindhoven op 15 juni 2012

2.8

Ik heb met kippenvel op m'n armen gisteren de uitzending "God in Zuidlaren" gezien. Het hele verhaal komt mij gruwelijk herkenbaar voor. Onze zoon van 18 zit met een voorwaardelijke PIJ op een gesloten afdeling van de Catamaran in Eindhoven. Zijn behandelaar vertoond, weliswaar (nog) minder ernstig, alle verschijnselen die in de EO tv-uitzending verteld werden. Onze zoon zit er al maanden, wordt niet behandeld en er wordt niet met ons gecommuniceerd. Verzoeken om verlof worden met uiterste onduidelijkheid behandeld, we weten vaak pas kort van tevoren of hij nu wel of niet weg mag en wie die beslissing nu eigenlijk neemt. Dit zorgt voor grote problemen omdat wij hem dus moeten halen en brengen en maar liefst 130 kilometer van Eindhoven vandaan wonen. Wij lopen als zeer bij onze zoon betrokken ouders continue tegen de betonnen muur van arrogantie van het behandelteam aan. Door justitie wordt er van ons verwacht dat wij een actieve rol in de behandeling spelen maar er is niemand die naar ons verhaal luistert. Onze zoon en wij worden, via onze zoon(!!), voortdurend onder druk gezet door de behandelaar. In rapporten worden flagrante leugens verteld alles met ogenschijnlijk als doel om een wig te drijven tussen onze zoon en ons. Dit alles maakt dat, ondanks al onze inzet, stress en slapeloze nachten, wij er de schuld van krijgen dat de behandeling (die na maanden nog steeds niet gestart is) niet werkt!! De wereld op z'n kop!!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGzE? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.