Waardering van GGzE - Eindhoven op 8 mei 2018

3.0
  • Psychische problemen

Voor de tweede keer hier aangemeld (ze hadden me zonder overleg nl uitgeschreven) en van ellende op zoek naar een andere instelling. Hoewel ze dit keer de afspraken nakomen ipv last minute afzeggen is dat ook het enige goede. Er wordt slecht geluisterd naar je behoeftes en het aanbod is te beperkt. Medewerkers hebben weinig verstand van zaken. De helft van het personeel of laag opgeleid (veel SPV'ers) of nog in opleiding (die zijn lekker enthousiast nog maar weten niks en wisselen om de zoveel maanden) wat betekent dat je en te weinig goed advies krijgt, en moet je steeds extra afspraken inplannen want dan willen ze je met een collega zien. En wij gekken maar betalen en onze eigen baan steeds vrij vragen. En als ze al hun eigen werk kennen, weten ze nog steeds niet wat hun collega doet, dus blijf je verschillend advies krijgen en geen goede behandeling.Ondertussen blijft je problematiek toenemen/erger worden, want verschillende diagnoses maken dat je opeens gaat denken dat je helemaal gek bent en ga je op alles letten wat je doet. Het is een mooi gebouw, maar ik ga daar geen punten voor geven want dat geeft de verkeerde gemiddelde waardering weer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGzE? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.