Waardering van Herlaarhof, locatie Vught - Vught op 14 november 2019

• Psychische problemen

De Boxtelseweg 34 is het redmiddel geweest voor mijn zoon om weer uit het diepe dal in zijn leven te komen. Nadat zijn vader is gestorven toen hij 12 jaar was, liep hij eigenlijk al vrij snel vast. Rouwtherapie, doubleren, ander schoolniveau. Toen hij 16 jaar was is autisme gediagnosticeerd en ging hij naar een jeugdhulpverleningshuis. Zijn depressiviteit en rouw bleven hem echter ongelukkiger maken. In het voorjaar heeft hij een suïcidale poging gedaan. Daarna is hij opgenomen in de kliniek. Erg professionele hulp en hele goede communicatie. Ze hebben mijn zoon er doorheen geholpen. Hij is gisteren naar een trainingshuis verhuist en we zorgen voor een goede combinatie met thuis. Er was sprake van maatwerk, respect, ruimte en er volgt ook nog een goede nazorg. Ik ben echt heel erg tevreden. Ik heb ze radeloos, hopeloos en machteloos gevoeld, de Boxtelseweg heeft mij en veel belangrijker nog mijn zoon enorm geholpen. Hij kan weer lachend naar het leven kijken. Top en Dankbaar!.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Herlaarhof, locatie Vught? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.