Waardering van Het Rughuis Gelderland - Nijmegen op 25 januari 2018

9.7
  • Stenose

Bij deze wil ik mijn waardering uiten, omtrent mijn behandelingen bij het Rughuis.In het verleden heb ik veel (pijn)behandelingen en operaties gevolgd voor mijn lage rug klachten. Dit heeft mij weinig resultaat opgeleverd. Op advies van de (pijn)specialist ben ik bij het Rughuis gekomen. De eerste indruk gaf mij een goed gevoel, vooral door de vriendelijkheid van het personeel voelde ik mij gelijk op mijn gemak. De uitleg, planning en behandelingen waren altijd in overleg afgestemd, waardoor ik het idee had op het juiste adres te zijn. Ik ben over het gehele traject dan ook zeer tevreden over het Rughuis. Het traject heeft mij mijn plezier in het leven doen vergroten en ben sinds start steeds meer gaan ondernemen, Hiervoor ben ik de medewerkers van het Rughuis dan ook zeer dankbaar en heb voor hen een appeltaart als blijk van mijn waardering gemaakt.Ik ben van mening als je geen uitweg meer weet voor je klachten probeer dan het Rughuis. Ik heb er veel baat bij gehad en zou het iedereen aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Rughuis Gelderland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.