Waardering van Het Rughuis Gelderland - Nijmegen op 1 februari 2018

9.7
  • Stenose

Ik heb vanaf begin een goed gevoel gehad en mijzelf gehoord gevoeld tijdens de gehele behandelperiode. Voorafgaand vele therapie sessies gehad met fysiotherapie, pijnbehandelingen en een operatie in het verleden, waarbij ik nooit klachtenvrij ben geweest. Op advies naar het Rughuis gegaan en nu op het eind van het traject zo goed als klachtenvrij. Kwaliteit van leven is verbeterd. Ik ben steeds actiever geworden in het traject, mede door de juiste aangereikte inzichten en heb ik gedoseerd leren bewegen. Door het dagelijks blijven doen van mijn oefeningen, luisteren naar mijn lichaam ben ik al voor langere tijd zo goed als klachten vrij. Ik zou het iedereen aanraden met soortgelijke klachten. De therapie zowel mentaal als fysiek hebben mij veel goed gedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Rughuis Gelderland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.