HSK Amersfoort Centrum

Gesloten
maandag

Waardering van HSK Amersfoort Centrum - Amersfoort op 8 mei 2020

Angststoornissen

Ik kwam uit bij HSK omdat ik wist dat mijn zorgverzekering hierbij was aangesloten. De tijd tussen mijn inschrijving en eerste behandeling was korter dan aanvankelijk werd vermeld. De medewerkers die afspraken inplannen waren erg duidelijk en dachten goed mee. De medewerkers die de intake deden vroegen goed door en gaven mij een fijn gevoel. Mijn behandelaar Mariek Lassche heeft mij goed op mijn gemak gesteld. Deed realistische voorstellen en legde de theorie achter haal behandeling goed en duidelijk uit. Ik heb oprecht het idee dat we samen de oplossing zochten en gevonden hebben. Ook nam zij het mij niet kwalijk als ik mijn weekdoel niet behaald had. Het nadeel vond ik de korte sessies:45 minuten. Dus we konden altijd evenveel en even lang stilstaan bij mijn problemen. De setting: erg kantoor achtig. Een bank oid had ik fijner gevonden. Het contact: de laatste 4 sessies zijn via beeldbellen gegaan. Persoonlijk contact had ik fijner gevonden. Maar dit was natuurlijk dankzij corona

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Amersfoort Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.