HSK Amersfoort Centrum

dinsdag
woensdag

Waardering van HSK Amersfoort Centrum - Amersfoort op 24 februari 2019

Depressie

U zult wellicht denken: gemiddeld een 10? en ik kan u daarop antwoorden: Ja.Ik zat echt volledig aan de grond en met behulp van mijn therapeute was / is ben ik weer waar ik nu ben. Ik voel me weer goed en heb weer zin in het leven. Zij heeft mij inzichten en tools gegeven waartoe ikzelf niet meer in staat was om ze te bedenken of laat staan toe te passen. Natuurlijk is het zo dat je zelf hetgeen moet toepassen wat je krijgt aangereikt, maar ook hier wordt goed op gelet en over gesproken. Het is namelijk niet zo dat je na je sessie weer weggaat en gaat wachten op de volgende sessie. Nee, je moet werken en hierover kun je tussendoor contact opnemen of laten weten hoe het gaat. Ook in de tijd tussen de sessie's wordt je volledig gehoord en gesteund. Ik kan echt met heel mijn hart zeggen: Ik ben blij dat ik bij HSK in behandeling ben geweest / bem en dat zij mijn therapeute is geweest / is. Bedankt voor alles!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Amersfoort Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.