HSK Amersfoort Noord

Gesloten
maandag

Waardering van HSK Amersfoort Noord - Amersfoort op 11 mei 2020

Angststoornissen

Intake gesprek heb ik als onpersoonlijk en afstandelijk ervaren. Er wordt middels een klinische vragenlijst zakelijk informatie gewonnen, zonder dat ik de indruk kreeg dat er naar het individu wordt gekeken. Ik zou tevens een intake van 3uur krijgen, maar daar leek de psychologe niet van op de hoogte. Ze maakte op mij een gehaaste indruk en zei, op een op mij overkomende geirriteerde manier, "we hebben maar 1,5uur en dat gaan we zo niet afkrijgen". Vervolgens krijg je een samenvatting, waaruit bepaalde conclusies (met name door de naar mijn ervaring onpersoonlijke en te zakelijke benadering) worden getrokken op basis van het eenmaal anders denken dan de onderzoeker. Van een psychologenpraktijk verwacht ik meer (menselijkheid) en ik vond het dan ook teleurstellend. Wat ik wel een sterk punt vind is dat de verwachtingen vooraf goed worden besproken. Op deze manier weten beide partijen waar ze aan toe zijn en worden teleurstellingen voorkomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Amersfoort Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.