HSK Arnhem Centrum

woensdag
donderdag
vrijdag

Waardering van HSK Arnhem Centrum - Arnhem op 30 augustus 2019

Ik heb het probleem dat ik de beoordeling van mensen over mij heel belangrijk vind. Als ik een persoon niet tevreden houd, of super blij met alles wat ik doe, heb ik onmiddellijk het gevoel dat ik het fout heb gedaan en dat ik het probleem ben. Als ik het tegen iemand zei, of een beetje vertelde dat ik uren lang over een situatie zat te denken die niet heel goed ging, het antwoord die ik steeds kreeg was "Agh mens, maak je toch niet zo druk"... Dat helpt natuurlijk niet. Dus ik had gewoon iemand nodig die mijn situatie aan mij kon uitleggen en een ander perspectief kon geven over hoe ik anders over een situatie kan denken, en hoe het inderdaad niet mijn probleem is. Dat alle gedachte die ik heb heel irreëel zijn, en dat ik stress krijg over iets wat ik niet kan controleren, of niet eens gebeurde. Bij HSK Group had ik een heel aardig psycholoog die mijn gedachte patroon uitlegde, en oefeningen gaf die ik nu kan gebruiken om meer in het moment te zijn. Ik heb nu wat oefeningen en dingen waar ik moet aan denken om mijn piekeren te verminderen en waar ik gemakkelijker mee kan omgaan in een situatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Arnhem Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.