Waardering van HSK Assen - Assen op 15 maart 2019

  • 5
  • 3
  • 4
  • 4
  • 4
  • 6

Gemiddeld cijfer

4.3
  • Burn-out

Toelichting

Vervroegd gestopt met het traject, bood geen enkel perspectief. Afspraken werden niet nagekomen en alles liep door elkaar heen. Intern weten ze niet van de hoed en de rand. Communicatie slecht.Klik wad er op zich wel, maar ik was hier in ieder geval niet op mijn plek voor mijn gevoel. Meer irritaties als oplossingen helaas.

Vindt u dit een nuttige waardering?   Ja

Reactie van/namens GGZ HSK Assen - Assen

Beste meneer/ mevrouw,
Uit uw reactie blijkt dat u niet tevreden bent en dat er mogelijk iets niet goed is gegaan. Dit spijt ons. Juist omdat we onze cliënten altijd voorop stellen en dagelijks samen werken aan een zo goed mogelijk resultaat. Graag kom ik dan ook met u in contact om dit te bespreken. U moet namelijk altijd kunnen rekenen op onze aandacht en betrokkenheid. Ik hoop van u te horen.
Met vriendelijke groet, Roel Mol Regiomanager HSK

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Assen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland