Waardering van HSK Breda - Breda op 20 februari 2021

9.5
  • Depressie

Ik werd meteen serieus genomen en er werden in de eerste sessies al diagnoses getrokken. Deze diagnoses verklaarden meteen waarom ik me heb gedragen en gevoeld zoals ik me mijn hele leven al heb gedragen en heb gevoeld. Het was ontzettend fijn om meteen die erkenning te krijgen en serieus genomen te worden. We zijn meteen gaan kijken waar dit vandaan zou kunnen komen en wat eraan te doen valt. Alles wordt in overleg gedaan en ze kijken ook goed naar waar de aandacht voor jou moet liggen en of jij je prettig voelt bij de acties die ondernemen worden en die onderzocht worden. Ik heb binnen een aantal maanden meer over mezelf geleerd dan in 23 jaar, en daar ben ik ontzettend dankbaar voor. Ik heb nu meer inzicht in mijn gedrag, emoties en ik kan mijn klachten zelf herkennen. Zonder mijn psycholoog bij HSK was dit niet gelukt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Breda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.