Waardering van HSK Den Bosch - 's-Hertogenbosch op 13 december 2019

2.0

De GZ psycholoog vind dat ik een aansteller ben, dit is heeft ze feitelijk gezegd in de behandeling. Mijn ervaring is dat het dat er zoveel mogelijk patiënten op een dag gezien moeten worden en gaat niet om de kwaliteit van de behandeling. Ik heb verkeerde diagnose gekregen door HSK, dit is door een andere psycholoog bevestigd.

Reactie van/namens GGZ HSK Den Bosch - 's-Hertogenbosch

Beste meneer/mevrouw,

Het spijt me om te lezen dat uw ervaring met HSK niet positief is geweest. Dat trek ik mij bijzonder aan. Juist omdat we onze cliënten altijd voorop stellen en dagelijks samen werken aan een kwalitatief zo goed mogelijke behandeling waarin u als persoon de aandacht krijgt en centraal staat. Graag zou ik met u in contact komen om van u persoonlijk te horen wat voorgevallen is en uw ervaringen te bespreken.

Met vriendelijke groet,

Antoine Verbruggen
Regiomanager/GZ Psycholoog

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Den Bosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.