HSK Doetinchem

zaterdag
Gesloten

Waardering van HSK Doetinchem - Doetinchem op 7 augustus 2018

Burn-out

Vreemd dat je bij een ander kantoor naar binnen moet, niet goed te vinden. Na intake al gevoel dat het niet helemaal mijn ding was, zit thuis met Burnout. Toen ik ook nog hoorde dat het 4 tot 5 weken kon duren voor de behandeling kon starten zelf elders hulp gezocht. Krijg ik wel ff een rekening van meer dan €300,00 voor alleen intakegesprek en een paar analyses die ik zelf online ook wel had kunnen krijgen!

Reactie van/namens GGZ HSK Doetinchem - Doetinchem

Het is spijtig te lezen dat uw ervaring bij HSK niet is geweest zoals u had gewenst. Wij willen onze dienstverlening continu verbeteren en nemen uw opmerkingen dan ook serieus. Inmiddels hebben we contact met u gehad over uw ervaringen om te bezien op welke punten wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.`

Met vriendelijke groet,

Paul Popelier
Regiomanager

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Doetinchem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.