Waardering van HSK Doetinchem - Doetinchem op 9 juni 2017

9.2
  • Burn-out

Zo sceptisch als ik was voor aanvang, is deze behandeling totaal niet welk beeld je van een psycholoog hebt. Geen gezever over een overleden Oma dat niet verwerkt zou zijn in het verleden... Je krijgt inzicht in de dingen die voor jezelf normaal zijn... maar bleken toch een sluipmoordenaar te zijn voor je eigen gestel, die je jaren lang niet hebt herkent. Ze leggen je niets op, ze laten alleen een hele duidelijke spiegel zien. Ontzettend veel van geleerd. Echte aanrader. Na een half jaar ben ik niet 100% hersteld, maar je moet het toch zelf doen. De tools hebben zij mij gegeven. Ik las in diverse reviews dat men 'klaagt' over de 'jonge meiden' als behandelaar. Ik denk dat ze inderdaad jong was, maar ze is ervaren genoeg, en ontzettend meelevend en prettig persoon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Doetinchem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.