Waardering van HSK Dordrecht - Dordrecht op 4 december 2016

8.5
  • Burn-out

Behandeld voor mijn burn-out. Ontzettend veel praktische adviezen gehad en tips die bij mijn persoonlijkheid pasten. Er wordt echt goed naar je geluisterd en je voelt je serieus genomen, heel prettig. Ook prettig: er wordt van tevoren een goed behandelplan samengesteld passend bij jouw persoonlijke doelen. Van tevoren vul je ook een klachtenlijst in, zodat er tussendoor, na een x aantal behandelingen ook gemeten kan worden of er resultaten zijn behaald. De persoonlijke doelen worden ook steeds bekeken, zodat je zeker weet dat je nog op de juiste weg zit en indien nodig kun je deze ook samen met de behandelaar aanpassen. Goede combinatie van een wetenschappelijke als een heel praktische benadering: aanrader!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Dordrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.