Waardering van HSK Dordrecht - Dordrecht op 22 november 2019

9.7
  • Angststoornissen

In maart 2019 kwam ik in behandeling bij HSK Dordrecht wegens angstklachten gerelateerd aan overspannenheid. Stap voor stap en in goed overleg heb ik samen met de psycholoog elke afspraak gekeken naar mijn behandel- en coachingsbehoefte. Ik heb het traject als heel persoonlijk ervaren. Mijn specifieke hulpvraag paste namelijk niet in één protocol. In de maanden ben ik ontzettend gegroeid en heb ik veel handvatten gekregen die mij vertrouwen geven voor de toekomst. Bij de start van de behandeling heb ik medicijnen gekregen. Met een fijn afbouwschema is het onder begeleiding gelukt om de medicatie aan het einde van de behandeling af te bouwen. Ik had dit een aantal maanden geleden echt niet verwacht. Ik leef weer vrij en ben gelukkig. Dankjewel Mathilde voor de persoonlijke benadering en motiverende coaching afgelopen maanden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Dordrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.