HSK Eindhoven

maandag
dinsdag

Waardering van HSK Eindhoven - Eindhoven op 10 december 2019

Burn-out

Aanmelding via website vind ik vreselijk onpersoonlijk en niet erg klantvriendelijk. Op dezelfde dag van aanmelding ontvang je een automatische email waarin wordt vermeld dat je niet hoeft te bellen voor een afspraak; je zal zelf door HSK benaderd gaan worden. Helaas na 6 werkdagen zelf maar gaan bellen want van contact is het nog niet gekomen. Eerst wachttijd van 11 min., dus later nog maar eens proberen: "we hebben geen gegevens van u, wilt u een mail sturen?". Screenshot toegevoegd van hun mail waardoor men zegt dat er iets fout moet zijn met de ICT.. Je ontvangt vervolgens mail voor een persoonlijke inlog op mijnHSK, maar die geeft weinig duidelijkheid over een afspraak. Ik wordt doorverbonden naar een medewerker die afspraken kan maken. Die vermeld dat er een wachtlijst is (dus geen 3 wkn). Drie keuzes: u wacht op ruimte die elke maand opnieuw wordt bekeken, u gaat E-consulting met ons doen, waarbij geen persoonlijk contact. Of u zoekt een andere aanbieder.Het werd het laatste.

Reactie van/namens GGZ HSK Eindhoven - Eindhoven

Beste meneer/mevrouw,

Het spijt me te horen dat uw aanmelding bij HSK voor u niet prettig verlopen is. Ik kan me voorstellen dat wanneer u op zoek bent naar hulp, u ook zo snel en goed mogelijk geholpen wilt worden. Bij HSK beseffen wij dat terdege en doen wij het maximaal haalbare om mensen snel te woord te staan en op zo kort mogelijke termijn uit te nodigen voor een eerste gesprek. Uw ervaring past helaas niet bij wat wij als HSK voor u willen zijn: namelijk, een zorgaanbieder met effectieve behandelingen, met aandacht, die snel ingezet worden. Dat vind ik bijzonder jammer. Ik hoop dan ook dat u bereid bent om contact met mij op te nemen om uw ervaringen met mij te bespreken, zodat wij hiervan kunnen leren.

Met vriendelijke groet,
Antoine Verbruggen
Regiomanager

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.