HSK Eindhoven

zaterdag
zondag

Waardering van HSK Eindhoven - Eindhoven op 15 mei 2021

Psychische stoornissen

Mijn probleem is goed behandeld. Er is op een goede en effectieve manier tijd aan besteed. De tussentijdse toetsingen/ vragenlijsten zijn duidelijk en ook fijn om in te vullen. Ook goed om te zien dat er verbetering en herstel zichtbaar is. Ik heb ook huiswerk voor thuis meegekregen. Dat werd goed besproken in de daarop volgende sessies. Deze punten heb ik als prettig ervaren, omdat je dan echt actief met je herstel bezig bent en niet het gevoel hebt dat je alleen maar ieder keer een praatje gaat maken met de behandelaar. Mijn behandelaar straalde rust en professionaliteit uit. Dat deed me goed Locatie straalt binnen rust uit. Is zakelijk ingericht. In mijn ogen een beetje te kil

Reactie van/namens GGZ HSK Eindhoven - Eindhoven

Fijn om te horen dat we u weer goed op weg hebben mogen helpen! De punten die u aan haalt zijn inderdaad kenmerkend voor hoe wij werken; regelmatig samen onderzoeken of de behandeling werkt, we samen het juiste pad hebben gekozen en de klachten dalen, en huiswerk om mee aan de slag te gaan. Nogmaals dank voor de prettige feedback en het verbeterpunt mbt de zakelijke inrichting. Mochten wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen, neem dan vooral contact met ons op.
Vriendelijke groeten, Antoine Verbruggen (regiomanager HSK)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.